Sparris Anders?

Har gjort en god gärning idag mot en kollega. Lovande att jag skulle vara snäll mot honom två gånger under dagen, vilket jag höll.
Tog ca 20 minuter och sen var det löst! 
Sen var det bara att vara igång på sitt vanliga vis igen! ;-)

Har varit en sjukt knepig dag, stressat på i en massa små arbeten. Försökt stänga lite affärer. Samt försöka hålla humöret på rätt nivå! :-)

Var och fikade idag med en tjejkompis som verkligen kör stenhårt med träningen nu som det verkar, blev kanske lite impad om man ska vara ärlig.
Själv sitter man och tittar ner på sig egna mage som skapar 26 bilringar på varandra, börjar på att inse att snart är det sommar verkligen....
Fast redo är man nog inte riktigt ännu... :)
Eller joo, kanske? :)

De närmaste dagarna nu som kommer är verkligen proppade med saker just nu...:)
Ska på mediamingel imorgon. Fredag är det middag plus att man ska ut. På lördag ska jag måla och sen iväg på en privatfest under kvällen.
Kommer bli en del att göra! :)
Börjar även närma sig stundens sanning att man ska sova lite...  Varit en tuff dag!  Fast aldrig för tuff för denna kille! 



/TheOne


Kommentarer
Postat av: monica

välkommen på fredag;) ps var det MAria du fikade med?

Tänkte hon laddar ju för VASA

2009-03-04 @ 22:13:00
Postat av: Antonia

Nopp, det var mig han var och fikade med ^^ Tihi!

Lycka till ikväll vännen ;)

2009-03-06 @ 16:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0