Så seg!

Åhh, man har verkligen inte varit så aktiv i denna skit nu på några dagar.
Förstår inte hur bloggare orkar med att hålla en sådan uppdaterad.. men va fan...

Gårdagen.... Gårdagen var helt galen.... så sjukt...   Hade en riktigt bra dag, men seg utav den blev man.

12:00 Lunch med Tallink Silja invigning för nya turen "Carabien Crusses" eller hur det än stavas. Liksom jag har aldrig åkt båt! Kan lova att det var galet att gå in i dessa båtar och se hur stora dem är.  Helt otroligt..:)
Fick en VIP runda utan en kille som jag och min kollega lärt känna som arbetar på marknadsavdelning på Tallink.
Båtarna ser så små ut, men står med i dem.... så är man fan inte själv så stor längre... Jag är personligen impad, men det räcker inte för att jag ska åka på en båttur....
Detta tog ca 3 timmar, sjukt kul och intressant...

Sen på kvällen vid 17¨ungefär, så var det dags för Dagensmedia minglet... Som alltid så är det lyckat. Finns knappats ett bättre mingel.
Träffade en hel del nya människor, träffade kollegor från branschen och även några vänner. 
Kvällen slutade runt 22 tiden... Vilket jag kan erkänna att man var rätt berusad i den stunden....  Men stadig som man är tar man sig till McDon för att fixa lite mat.... Sen är det raka spåret hem i en taxi för att komma hem och sova...

Dagen därpå var lugn... Det vill säga denna dag.
Fast slut, seg, och allt vad man är så har man varit på en runda besök på morgonkanten... Varit på utbildning på jobbet idag, en massa hela tiden...
Imorgon är det dags för Resumebaren, så det är bara att ladda om.
Mycket man ska göra för att vara aktiv.
Kan dock säga att jag tränade idag på lunchen. Jävligt starkt av mig.. Yeahhh..


Nu tänker jag avsluta denna kväll med ett kort som jag råkade ta på båten.
Vilka tjejer det var som dansade... Inte alls illa ;-)



/TheOne

Kommentarer
Postat av: Maria

Shit.. finns du kvar i blogvärlden??? Så sällan som det skrivs här hinner man glömma dig mellan varven :)

Är det bra? Nu börjar vårat nya kök se bra ut :) Roligt med allt så fint! Du måste komma på middag sen när det är klart! Några nya brudar på gång?

Postat av: bylin

Alltså, vi åkte ju på den där kryssningen. Det var så jävla mesigt. De har typ ett band som spelade karibisk musik. Något mer var det icke.

2009-03-22 @ 10:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0