Pinsamt! :)

Råkade hoppa in på ams.se precis för att kolla vad det finns för jobb ute just nu.
Har hört en del klaga på att det inte finns jobb eller något alls just nu.
Själv blir chockad då jag ser siffrorna som står på ams.se

"" Nu finns 16395 annonser, totalt 46506 lediga platser.""

Om det finns över 46 000 lediga jobb just nu? Varför klagar då folk...  :)
Vill bara säga att det är pinsamt att klaga i dessa tider då det verkligen finns jobb...  Det enda dessvärre är att folk är riktigt lata och inte vill flytta, därav klagar man :)

Tycker bara att det är en rolig reflektion på att det verkligen finns jobb, men ingen söker dem?
Ska inte börja att hänga upp mig på detta.
Nu ska jag sova och gå till arbetet imorgon som vanligt och vara glad...   ;-)
Varför klaga då man redan har världens bästa jobb?;)
 hehe



/TheOne

Kommentarer
Postat av: TheTwo?

Fan vad dum du är alltså, haha. Helt otroligt.

2009-03-24 @ 02:00:46
Postat av: Maria

nÅGON ARBETSLÖS SOM SKRIVIT KOMMENTAREN OVAN??

Postat av: TheTwo

Nej, vad får dig att tro det? Bra försök iallafall..

2009-03-24 @ 09:10:39
Postat av: Maria

Lät som en arbetslös bara hehe. som inte vill ha ett jobb. Vad sysslar du med?

Postat av: Anders

TheTwo, aldrig fel med kommentarer från en okänd. Alla har olika åsikter, däribland verkar du vara en som har en annan åsikt.

Inget jag kan påverka, kan bara tycka synd om dig ;)

2009-03-25 @ 19:32:51
URL: http://theoneisonline.blogg.se/
Postat av: Maria

Anders, det är bara fega människor som vet att dom ligger i underläge som är anonyma :)

Postat av: Anders

Maria, Joo, men det vet jag redan.. Man blir störst bäst och vackrast igenom att vara så publik som möjligt;)

2009-03-25 @ 21:17:47
URL: http://theoneisonline.blogg.se/
Postat av: Maria

Javisst är det så :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0