Hmm.....

Fick mig en funderare idag på varför man inte satsade på fotbollen som liten?
Kanske skulle kunnat bli någonting bra utav det hela.

Satt med några kollegor idag på lunchen och pratade om fotboll samt Zlatan som är det heta ämnet..
Han är så galet bra...  Har själv missat just detta klipp.
Vilket jag bjuder på http://www.youtube.com/watch?v=ZgqsaDnsEq8


Dagen i korthet har varit riktigt lugn, varit på utbildning i 3 timmar för vårt nya CRM som vi kommer att köra igång med på företaget.
Sen har man varit och pumpat upp kroppen som alltid. :)
Blir en sjukt nice sommar då man är fit for fight! :)
Påbörjade även Boxpass nu, kommer köra varje söndag framöver för att få igång lite flås i min träning.
Sen är reklamserien pågång också. Tror mina veckor kommer sluta på 10 pass per vecka om man får räkna in fotbollen också! ;)

Nu kör vi! :)

/TheOne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0