Helgen som varit utöver det vanliga... :)

Har haft en så sjukt trevlig helg... :)
Var först iväg på en middag i fredagskväll. Vilket var kul..  En hel del vänner på plats...
Kan säga att lördagsmorgonen var riktigt tung. Vaknade vid 12, men somnade om och om hela tiden.

Inte fören vid 16 ungefär klev jag verkligen upp.
Då var det bara att ladda om inför en ny fest..  Ut på wook house som dem tagit över helt för att fira en kille som fyllde 24 :)
Grym fest om inget annat..
Gick vidare först med två tjejkompisar, fast det blev ändrade planer för min del.
Tog en taxi bort till Lemonbar och körde där med några andra :)
Så kvällen blev lång...  Kom möjligen hem vid 4 tiden på morgon och var ganska slut vill jag lova..

Så nu idag har jag sovit i stort sätt hela dagen.
Vad ska man göra nu liksom? :)
Klockan är ganska mycket, och jag är inte ens trött...   Kommer bli en seg dag imorgon...

Men jag har haft en riktigt bra helg... :)
Varit många späckade helger nu med olika händelser, vi får se hur nästa slutar... :)

/TheOne


Kommentarer
Postat av: monica

tack själv hur gick daten ? fick du i dig vinet innan sthlm hahaha

2009-03-08 @ 23:14:46
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/
Postat av: monica

hahaha ok menar du det sista eller första ;) tänker du på nån särskill ? förklara dig nu

2009-03-08 @ 23:18:03
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/
Postat av: sofie

Tjena på dig nu har jag tassat in och läst lite på din blogg.Vad kul att du har börjat.Kram från Annickas syrra från Norrland.

2009-03-09 @ 07:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0