Pusst!

Skulle klippa mig idag under lunchen... Men fick inte tag på en enda tid.  Tog ca 30 minuter att inse av St Eriksplan inte hade det rätta för mig! :)
Fast lyckades boka tid efter arbetet idag.
Så imorgon ska Anders bli grymt snyggt på huvudet. eller försöka iallafall, min vanliga frisör har tagit ledigt, fast kör igång igen under nästa vecka.
Men hinner inte riktigt vänta tills dess, måste vara fitt for fight imorgonkväll.
Då kommer morsan + moster på besök under 4 dagar. Vilket kommer bli kaos.
Fast vi får se hur länge man överlever! :D

Vinet kom igår också, kan lova att helgen är räddad!
Har verkligen många anledningar att ta många flaskor! ;)
Ett tag sedan man drack som en tok också. Fast det är ju inge nöje i det, eller?;)


Börjar även inse mer och mer att det är ganska krävande att ha en blogg, tar tid och man glömmer bort den, fast jag ska verkligen göra detta försök och hålla den vid liv.

Men för ikväll får det vara bra med detta inlägg.
Time to eat!
and drink!
Yeah!!!

/TheOne


Kommentarer
Postat av: Natalie

Men jag är väl alltid nice!! ;)

2009-02-26 @ 16:46:37
URL: http://masscara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0