Väldigt kul! :)

En god vän till mig och hans far har precis tagit över varumärket Grazzhopper i Sverige.
Förutom att energy drinkarna är riktigt goda så är det grymt snygg design på burkarna.  :)




Mina två favvo är grön & blå. Lätt dem bästa! :)
Finns även en sjukt nice film som är reklam för detta, sitter dock inte med den länken nu..
Men den kommer senare i veckan.
Hur som helst är jag grymt impad över detta märke. Har av någon anledning verkligen fastnat :)

Har dock inte hunnit göra några drinkar på detta ännu, men ska göra sen någon helg nu framöver, köpa in lite olika likörer och leka och göra lite drinktips :O)

Sugen sugen sugen.... Ser ut som att det blir en del fester i veckan också. Kommer bli galet kul detta! :D

/TheOne

Kommentarer
Postat av: isabelle

ser fram emot en massa härliga drinktips :)

hoppas du har haft en trevlig helg..

puss&kram

2009-03-02 @ 20:23:41
URL: http://bellanova.blogg.se/
Postat av: isabelle

Men vart köper man dom då? :O

jodå me mig e d väl sådär..

åkt på halsfluss igen..

Så är sjukskriven idag o imon sen får vi se hur jag mår..

Haha men annars är det faktiskt bra.. =)

2009-03-02 @ 20:40:03
URL: http://bellanova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0