Jag skäms.....

Vart ska man börja, vet inte riktigt vart man har varit denna vecka.
Har liksom varit ganska segt med att uppdatera denna blogg. Därav kan man känna att det är lite skämigt.

Kan ju börja med att säga att jag har lyckats träna 8 ggr denna vecka. Dock så har jag inte varit iväg idag ännu, men passet är bokat och jag är taggad som alltid..
Får se vem man ska slå ner idag då, har nämligen börjat med "Box" igen, vilket vi får se om man orkar med.
Inom kort börjar även reklamserien igen, vilket gör att man får börja springa lite igen också.
Man kan säga att man är redo för lite slakt både på planen samt inom stängda dörrar ;-)


Under veckan har det varit en hel del springade på stan, träffat en massa kunder. Hjälpt till med ett utav företagets event.
Tycker faktiskt att det blev riktigt lyckat.
Dag 1 var mer krävande än dag 2. Fast det var riktigt roligt.
Bra besökare, samt riktigt bra anordnat.




Sist men inte minst så måste man påpeka att sommaren är verkligen snart här.
Kan ju gå med öppen jacka både på morgon och kväll! :)
Snart blir det en massa picknick fester och annat skoj. Kan vara invänta rosé flaskan och nappen... haa :)

/TheOne

Kommentarer
Postat av: Maria

Förlåt att jag inte ringde upp igår och qtt jag inte haft tid att prata dom senaste 511 gångerna. Lovar lovar att bli bättre på det! Vi har lite fullt upp nu med att planera middagar och köket och leva på nedervåningen och allt annat! Snart snart är förhoppningsvis köket klart och då blir det mer tid genast! du får gärna komma hit och hjälpa till att flytta upp allting :) Flytta in och packa upp liksom. sen måste vi får träffa tjejen och dottern också :) Så fort vi är klara anders!! Ringer senare idag på väg till jobbet! Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0